close
阿肯Akon don't Matter
Nobody wanna see us together 沒人想看到我倆在一起



But it don't matter no 可是無所謂 ,無所謂
Cause I got you babe 因為我擁有妳 ,寶貝




Nobody wanna see us together沒人想看到我倆在一起
But it don't matter no可是無所謂 ,無所謂
Cause I got you babe 因為我擁有妳 ,寶貝,
Cause we gon' fight 因為我們要抗爭
Oh yes we gon' fight 是的我們要抗爭
Believe we gon' fight 相信我們要抗爭
We gon' fight我們要抗爭
Fight for our right to love yeah 為了我們相愛的權力而抗爭




Nobody wanna see us together 沒人想看到我倆在一起
But it don't matter no 可是無所謂 ,無所謂
Cause I got you 因為我擁有妳

Nobody wanna see us together 沒人想看到我倆在一起
Nobody thought we'd last forever 沒人認為我們會永遠相守
I feel I'm hopin' and prayin'我覺得我一直在盼望一直在祈禱
Things between us gon' get better我們之間的一切能越來越好




Men steady comin' after you 總是有別的男子追求妳
Women steady comin' after me 總是有別的女子追求我
Seem like everybody wanna go for self 似乎每個人只為自己著想
And don't wanna respect boundaries 而且不願尊重所謂的界線
Tellin' you all those lies 跟你說一堆謊話
Just to get on your side 只為靠近你身旁
But I must admit there was a couple secrets 但我必須承認有些秘密
I held inside我放在心裡
But just know that I tried 但請你明白我有試著
To always apologize 試著道歉
And I'ma have you first always in my heart 而且你永遠是我心中第一順位
To keep you satisfied 讓你滿意


Got every right to wanna leave你有權想離開
Got every right to wanna go 你有權想走
Got every right to hit the road 你有權上路離去
And never talk to me no more 而且再也不跟我說話
You don't even have to call你可以不必打給我
Even check for me at all甚至可以不管我在做什麼
Because the way I been actin' lately 因為最近我的言行舉止
Has been off the wall 非常的荒誕
Especially toward you 尤其是對你
Puttin' girls before you 將別的女孩放在你之前的位子
And they watchin' everything I been doin' 而她們看著我所做的每件事
Just to hurt you 只為了傷害你
Most of it just ain't you 其實許多事不是針對你
Ain't true 那些不是真的
And they won't show you 她們不會讓你知道
How much of a queen you are to me 你對我而言就像女王一樣
And why I love you baby 她們也不會讓你明白我是多麼愛你


Oh oh oh oh oh哦
Cause I got you因為我擁有妳
Cause I got you因為我擁有妳
Ooooh哦
Cause I got you babe因為我擁有妳 ,寶貝
Cause I got you因為我擁有妳

好聽。
arrow
arrow
    全站熱搜

    coll931091 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()